Kiedy posiadamy własną firmę, czy też punkt, który świadczy pewnego rodzaju usługi to chcielibyśmy posiadać coś, co będzie klientowi przypominało o nas, ale zaraz nie było typowym świstkiem papieru zwanym potocznie ulotką. Pragniemy, aby było to coś innego, ale równie zapadającego w pamięć, a przy tym bardziej profesjonalnego. Czy coś takiego istnieje?

Czy wykonywanie wizytówek ma sens?

wizytówkiOkazuje się, że tak! Rozwiązanie jest banalnie proste, a są nim wizytówki. Wizytówka to niewielki kawałek papieru, na którym umieszczamy dane nasze lub naszej firmy. Możemy umieścić tam swoje imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres nasz, czy też punktu, w którym świadczone są przez nas usługi, a także adres e-mail i numer telefonu komórkowego oraz stacjonarnego. Możemy także umieścić jakiś zabawny tekst lub też krótką informację o naszej firmie. Wiele osób decyduje się także na umieszczenie na swojej wizytówce logo firmy. Myślę, że jest to trafne posunięcie, ponieważ dzięki takiemu zabiegowi zyskujemy nie tylko pewność, że dany klient będzie miał do nas kontakt, ale także budujemy w nim świadomość naszej marki. Bardzo często firmy decydują się na wręczanie dwóch wizytówek klientowi, któremu chcieli wręczyć jedną. Jest to zabieg celowy. Jeśli danemu klientowi spodobały się nasz usługi i z chęcią opowie o nas znajomemu to warto, aby miał dodatkową wizytówkę i wręczył ją właśnie jemu, co pozwoli nam pozyskać dodatkowego klienta.

Myślę, że warto jest zainwestować w dobre wizytówki, które nie tylko dają nam pewność, że osoba, która już skorzystała z naszych usług będzie mogła bez problemu znaleźć do nas kontakt ponownie, ale także budują one świadomość naszej marki w społeczeństwie i mogą stać się swoistą reklamą. A taki rodzaj reklamy jest najlepszą reklamą, na którą możemy sobie pozwolić.

 

Kategorie: Marketing